Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na rzecz naszego Osiedla i jego mieszkańców, dysponującej czasem na spotkania kilka dni w tygodniu oraz na codzienny, bądź prawie codzienny kontakt telefoniczny i mailowy.
Wymagania:
- podstawowa znajomość prawa spółdzielczego i zasad funkcjonowania Spółdzielni Mieszkaniowej (SM)
- wykształcenie minimum średnie
- niezaleganie z opłatami wobec SM
- niepozostawanie w sporze ze SM
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
- znajomość obsługi komputera (Word, Excel, poczta, internet)
- umiejętność prowadzenia negocjacji
- mile widziane doświadczenie w działalności w strukturach SM
Zgodnie ze Statutem członek Zarządu nie musi być członkiem Spółdzielni, tak więc zapraszamy do współpracy wszystkich mieszkańców naszego Osiedla bądź osoby z zewnątrz. Praca w Zarządzie nie wiąże się z zawieraniem żadnej umowy, dlatego zapraszamy również osoby aktywne zawodowo. Wynagrodzenie miesięczne wynosi 1400 zł brutto, zakładając zakres obowiązków opisanych w Uchwale Zarządu nr 17/2018 https://osiedlezacisze.pl/organy-spoldzielni/uchwaly-zarzadu/uchwaly-zarzadu-2018/uchwala-zarzadu-17_2018-przejecia-zadan-administracyjno-ksiegowych-przez-czlonkow-zarzadu/.
Informacje o sposobie funkcjonowania i kompetencjach Zarządu oraz prawach i obowiązkach jego członków zawarte są w Statucie Spółdzielni i Regulaminie Zarządu (dostępne na stronie internetowej www.osiedlezacisze.pl )
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres email: rada1@osiedlezacisze.pl
do dnia 13.12.2019 r.
Rada Nadzorcza
Spółdzielni Mieszkaniowej Osiedle Zacisze.